Notícies Santa Susanna
Categories
- Moure’s per Santa Susanna
- Oficina de Turisme
- Participació de Santa Susanna al I Congrés Internacional de Turisme Familiar
- Notícies Santa Susanna
- Col·laboradors
- Com arribar-hi
Santa Susanna amagada. Descobreix-la!
Completa les vacances a Santa Susanna amb una selecció d’experiències recomanades
Notícies Santa Susanna
TORNAR AL LLISTAT
Participació de Santa Susanna al I Congrés Internacional de Turisme Familiar
21 de març de 2016L’Alcalde Joan Campolier i Mercè López de la Fundació Turística, a més d’altres representants dels sector turístic del municipi de Santa Susanna , primer destí de la Costa de Barcelona que va ser certificat per la Marca de Turisme familiar l’any 2003 amb més de 20 establiments certificats i auditats per l’Agència Catalana de turisme i pioners en l’oferta hotelera adaptada per a les famílies, ahir van ser-hi presents al Congrés Internacional de Turisme familiar on es van exposar diferents estudis de comportament de les famílies i diverses visions de l’oferta de turisme familiar existent arreu del món. Aquest congrés ha estat organitzat per l’Agència Catalana de Turisme a Port Aventura del 12 al 13 de novembre.
Des de sociòlegs que ens van explicar l’evolució i tendències de les famílies actuals amb un consum individualista, que el que busquen en les seves vacances és una trobada amb la família per a compartir experiències i poder aprendre viatjant, fins a experts consultors que ens van explicar algunes vies de com arribar millor a les famílies, clients potencials dels nostres productes.
D’altra banda, també volem compartir la informació d’un Estudi presentat ahir per la “Federación Esapañola de familias numerosas” Pautas de comportamiento turístico de las familias numerosas de España i que pels professionals del sector pot ser una informació molt útil per poder treballar noves propostes dirigides a aquest segment turístic.
Destí i empreses de Santa Susanna podem valorar molt positivament l’oferta que tenim per les famílies, especialment per tenir dos recursos naturals com són el mar a tocar als hotels i la muntanya a portes del Parc Montnegre Corredor , dos recursos on poden realitzar tot tipus d’activitats en família , nàutiques , rutes en bicicleta , rutes guiades per conèixer les històries de les torres de guaita i fins i tot conèixer la vida a pagès al Museu de la Pagesia.