Notícies Santa Susanna
Categories
- Moure’s per Santa Susanna
- Oficina de Turisme
- Santa Susanna reprèn la promoció al mercat alemany a la Fira ITB de Berlín
- Notícies Santa Susanna
- Col·laboradors
- Com arribar-hi
Santa Susanna amagada. Descobreix-la!
Completa les vacances a Santa Susanna amb una selecció d’experiències recomanades
Notícies Santa Susanna
TORNAR AL LLISTAT
Santa Susanna reprèn la promoció al mercat alemany a la Fira ITB de Berlín
13 de març de 2023La fira ITB de Berlín , està considerada com una de les fires de turisme més importants a nivell internacional , celebrada del 7 al 9 de març, a la capital alemanya.
És una fira dirigida als agents i professionals del sector turístic que es torna a reprendre després de quatre anys d’aturada per la pandèmia.
Per reforçar la posició de la destinació Costa Barcelona Maresme han estat presents, la tècnica de turisme de l’Ajuntament Mercè López, juntament amb la tècnica de turisme de Malgrat de mar, a més de representants del sector privat de turisme de Catalunya; empreses hoteleres, de transports i agències, entre d’altres.
S’han tingut reunions amb els diferents representants del mercat alemany, des de la Directora del CPT d’Agència Catalana de Turisme, la Sra. Montserrat Sierra, fins a la “Consejeria de turismo” del mercat alemany de Turspain i diferents TTOO i agències de viatges, amb l’objectiu d’actualitzar i reprendre la promoció dels diferents esdeveniments i l’oferta turística de la destinació. Des de Santa Susanna s’ha fet difusió del Bike Show que es durà a terme el proper més de maig a Santa Susanna i del producte de turisme de reunions i esdeveniments (MICE) que s’està treballant actualment.
El mercat alemany és precisament el segon més interessat en viatjar a Catalunya, segons les dades que es desprenen de l’origen de les cerques de vols publicades a l’informe Novetats Intel·litur. Indicadors clau de l’activitat turística del mes de març del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat. L’informe també mostra la recuperació i les tendències del mercat emissor alemany i que Espanya és la primera destinació escollida pels alemanys a l’hora de viatjar a l’estranger.
Dins del programa de l’Oficina Espanyola de Turisme a Berlín, es van presentar els resultats de l’enquesta Turium, realitzada pel Grupo Vocento, “Perspectives i tendències del viatger alemany 2023”, on s’ha donat a conèixer que els clients del segment de luxe actual busquen experiències úniques, que estan disposats a pagar un 5% més per un producte sostenible i que reserven més per agències per buscar paquets turístics que compleixin aquests requisits. A més, també s’ha detallat que valoren la tradició, cultura i especialment la gastronomia de l’Estat.
Cal destacar que per Santa Susanna el mercat alemany en el darrer 2022, segons dades estretes del Tourist Data System (TDS) a través del Centre tecnològic de Catalunya Eurecat , ha representat el mercat amb més pernoctacions durant l’any després del francès.